Post by veyrinnitaso on Feb 7, 2022 7:36:52 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Max: matlagningsspel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Max: matlagningsspel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändlig resurs ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Max: matlagningsspel 2022 version ▞▞▞
Fortsätt få den kurs vi kommer upp irriterande
Jag ska sätta det femstjärnigt men inte för att spelet var så tråkigt, kan du göra det svårare
Så många tillägg finns i den här applikationen och efter det är spelet inte heller bra alls. Använd inte denna applikation.
Det är okej, spelet har några brister, som efter att jag har spelat för att få den första stjärnan på varje nivå fyller det alla stjärnikoner (inte en stor sak eftersom jag fortfarande kan spela dem och få belöningen) men uppgraderingsknappen visar bara upp varje gång jag klickar på en nivå, behöver en knapp utanför nivåerna.
Jag älskar det här spelet väldigt mycket men jag blev klar med det första hotellet och kom en annan restorent där det finns många brännare. Jag blev väldigt besviken annars inga klagomål det var därför jag bara gav tre stjärnor tq
Jag önskar att jag kunde backa upp spelet. Grymt spel. Ädelstenarna tjänar ganska snabbt och enkelt. Tack. Kommer att installera om igen nästa gång.
لعبة ممتعة حتي الآن
Det har tagit lång tid att ladda ner varje nivå och efter 36 nivåer...
Matlagningsspel spelar inte dålig service.
Det är en kamp värst
Mycket roligt och det går inte för fort hur snabbt jag än går
Cooking Max-food cooking games Arcade eif
Njöt av spelet men det stannade på nivå 14 och kommer inte att göra någonting efter din spelnivå.
Det är en mycket svår och osäkra app i Play Store
Njuter av spelet så här långt
Den uppdaterade versionen är papperskorgen.
Det här är en så galen restaurangspelapplikation som många hårda spelbilder inte är bra
Så coolt matlagningsspel med fantastiska funktioner och funktioner. Jag gillar det här spelet väldigt mycket. Fantastiskt stadsmatlagningsspel med enkla kontroller och användarvänligt gränssnitt.
Jag rekommenderar alla att inte ladda ner den här appen denna app är helt wste.
Det är bra i allt.
Det är roligt
fel tog bort det
Cooking Max är ett dåligt spel på Play Store Jag hatar det här spelet så verkligen riktigt dålig applikation det har väldigt dåliga funktioner och väldigt dålig grafik
Cooking max mad chef restaurant är ett trevligt och fantastiskt spel. De är trevliga och bästa matlagningsspelet från ett annat spel. Det fungerar mycket bra. Jag gillar den här applikationen.
Det är så tråkiga spel som ska vara roliga men det är det inte. Jag rekommenderar inte det här spelet för någon
Fantastiskt matlagningsspel med bästa grafik och HD-resultat. Mycket lätt att spela och coolt spel med enkelt användargränssnitt. Älskar detta så mycket.
Behöver lite arbete kunderna går långsamt men det är ok
Cooking Max: 食物烹饪和餐厅时间管理游戏 街機 hyvz
Riktigt bra och bra spel för ungdomar. Det är verkligen intressant och spännande spel. Mycket bra spel dess funktioner är bra
Cat Simulator Aksyon tpjb
Nice älskar det
ShaikQamer
Jag gillar att spelet är roligt och enkelt, det är verkligen en tidsdödare
Trevligt spel men jag begärde bara ett spel, snälla minska spelets MB ☺
Maganda sya pero minsan ang tagal mapindot kaya binigyan ko lang sya ng 3 star